It's been a long time...

Mina vänner!

Nu är jag tillbaka och denna gången ska jag inte lova massvis med inlägg då jag inte alltid lyckas hålla dessa löften. Istället kommer jag göra inlägg när jag känner för det och har tid. Hoppas att det låter bra : )

Så vad har jag gjort den senaste tiden? Förra helgen spenderade jag i Wien och vilken stad säger jag bara! Underbara byggnader och massvis att se, en otroligt härlig weekend och kan absolut tänka mig att åka dit igen. Nedan får ni ett ytterst litet urval av alla bilder.




2 kommentarer:

  1. Tack så mycket!

    Ååå Wien! Va härligt det ser ut. Har velat åka till Österrike sen jag såg Sound Of Music för första gången vilket är mååånga år sen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var en helt fantastisk stad på många sätt :)

      Radera