All I Have To Give...

Ojojoj vilken helg det har varit. Fredagskvällen spenderades med söta Lise på lilla torg där vi åt och drack gott. Blev ingen sen kväll då jag skulle upp och sminka på en modevisning i Höllviken. Närmare bestämt Toppen Gallerian i Höllviken. Det skulle visas upp vårmode från butikerna och sminkningarna var därmed väldigt färgglada, otroligt skoj!

Denna klänningen blev jag förälskad i, den var så vacker!
Jag hann knappt komma hem innan telefonen ringde. Igår var det en modevisning & musikvideo release för Nikita Nox på Savoy i Malmö och en av make up artisterna hade blivit sjuka. Så där kom jag in i bilden, så det blev att kolla igenom sminkväskan och sen åkte jag dit. Blev en väldigt lång dag , men det var värt det!

Nu missade jag tyvärr att namnen på modellerna, men om jag får de kommer jag självklart att skriva ut det!

1 kommentar:

  1. Cool idè med ögonbrynen!:) Fina ögonsminkningar i övrigt också.

    SvaraRadera