Three Years Ago...


Idag mina vänner är det tre år sedan jag tog studenten. Var tog tiden vägen undrar jag?! De tre åren under gymnasiet känns som en hel evighet sedan, samtidigt som det känns som om det var igår. Jag har tusentals minnen från gymnasiet och jag lärde känna massvis med fantastiska människor. Herregud, studentdagen var verkligen en dag av glädje, sorg, skatt, lycka och tårar!  Just nu i skrivande stund får jag upp så mycket minnen från studentdagen att jag blir alldeles varm i hjärtat. De fina talen mina kära klasskamratet höll, alla förberedelser, rektorns tal i aulan, glädjetjuten och glädjevrålen i rasthallen och framförallt flaket!
Den 4 juni 2009 är en dag som jag aldrig kommer glömma!

4 kommentarer:

  1. Det är så läskigt det där, tid. Jag tog studenten för två år sen och det är så overkligt. Det känns som igår samtidigt som det känns för en hel evighet sen. Fascinerande! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Fin blogg du har! Allt bra? ♥ Hoppas att du haft en fin tisdag!

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja, verkligen. :)

    SvaraRadera
  4. ah ja! jag tog studented tre år sedan, jag med...det känns som en evighet! =)))

    sv: tack! =)

    kram, Ivana

    ivannascloset.blogg.se

    SvaraRadera