I Do Not Like This...

Har precis tittat klart på Uppdrag gransknings program om klädbutiken Zara. Vad ska man säga?! Jag kan ärlig talat säga att jag inte handlar speciellt mycket på Zara, varför? För att jag tycker inte det är kul med tanke på att personalen alltid är så jädrans otrevlig. Tycker det drar ner hela butiken tyvärr. Nu efter att ha sett programmet kanske man förstår varför det är så här, om nu allt som sägs i detta programmet är helt sant. Man ska ju alltid vara lite kritisk till den här typen av program. Dock måste jag säga att i det här fallet tror jag att det är sant. Jag vet inte vad jag ska säga efter att ha sett detta, är faktiskt rätt tagen av det, hur kan man behandla människor på det här sättet? Har man inte rätt att ha en åsikt på jobbet längre? Nej, allt det här gör mig så jäkla förbannad rent ut sagt!



Har ni sett programmet? Vad tyckte ni? Kanske rent av någon som har jobbat/eller jobbar på Zara?
Om ni inte har sett programmet, se det! http://svtplay.se/t/103535/uppdrag_granskning

2 kommentarer:

  1. Inte sett programmet, men blev riktigt nyfiken, så ska ta och titta på det direkt. :)

    SvaraRadera
  2. Riktigt illa! Jag vill inte handla på Zara efter att jag såg dokumentären, trots att drömskorna som jag letat efter i flera månader finns just där. Men, nej tack.

    SvaraRadera