You Are The Beautiful Angel...

I måndags började ett nytt kapitel i mitt liv. Jag började nämligen läsa en kurs som heter Image Making på Malmö Högskola. Jag såg väldigt mycket framemot att börja på denna kurs samtidigt som jag var väldigt nervös, varför? Jo för kursen är på engelska och visst kan jag engelska, men jag är inget proffs och har egentligen aldrig tyckt om att prata engelska. Dock blev jag väldigt glad och stolt när jag insåg att jag förstod allt i måndags på föreläsningen. Så nu har jag blivit student, men kommer fortsätta jobba på Espresso House.

En fantastisk bild från när vi var i Uganda för tre år sedan med skolan

6 kommentarer:

  1. Oj vad kul! Glad jag blir för din skull :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Tack så hemskt mycket! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. - dom har precis kommit in! du får skynda dig att beställa ett par :)

    SvaraRadera
  4. alltid kjekt å studere, har nettopp begynt selv!! :)

    SvaraRadera
  5. Åh vad kul! Det vill jag också.. men jag skulle inte orka med skolan ha ha :)

    SvaraRadera