I'm Going Round Right Now...

Godkväll mina kära!

Nu sitter jag här och har precis ätit middag och är sådär lagom söndags trött. Har varit ledig från jobb i fyra dagar då jag fick en släng av ögoninflammation och fick då inte jobba. Så har i princip bara varit hemma de senaste dagarna och därav har det blivit en lugn helg, men det har varit väldigt skönt. Behövde vila upp mig :)

I veckan är det jobb som står på schemat till största del och sen får vi se vad jag gör med min övriga tid!
Har ni några roliga planer för den kommande veckan?

3 kommentarer:

  1. svar: Jaa de är så underbara! :)

    SvaraRadera
  2. Heej :) Äntligen har jag satt igång på Veckorevyn, VIP bloggen är uppe och allt är helt klart i veckan! hoppas du hänger med! :) KRAM!

    http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

    SvaraRadera