And I Owe It All To You...

Jag bara måste ha dessa skor!

13 kommentarer:

  1. Ja det är bara tacka och ta emot , enligt mig är hon en av världens finaste :) ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket söta du. RIktigt snygga skor det där! Ett måste i höst! Ha en fin dag KRAM

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja, det vet jag! Har småbröder som är tvillingar och ibland så ryker dem ihop, hah! Men ändå, vad mysigt att kunna ha nån att prata med dygnet runt ungefär (Så länge man bor hemma.)! :)

    SvaraRadera
  4. Dem var jätte fina, tack för att du gillade min väska ;) Ha en bra fortsatt tisdag.

    SvaraRadera
  5. Jag har dom! KÖP DOM!!! Dom är helt suveräna att springa runt i! :)

    SvaraRadera
  6. tack! :) ja det där skorna är grymma verkligen!

    SvaraRadera
  7. riktigt snygga undrar bara hur dom är att gå i? :)

    SvaraRadera
  8. Tackar! :)
    skorna är urläckra!

    SvaraRadera
  9. Tack! Håller med dig är jättenöjd! Och skorna jaag vill oxå ha ett par! Älskar dom såg en tjej som hade dessa idag! Ville gå fram och ta dom haha :)

    SvaraRadera
  10. sv: Tack så mycket! Åh jag bara älskar dom där skorna :)

    SvaraRadera
  11. Haha jaa eller hur!! :)
    Dom jag lagt upp nyss vill jag verkligen ha! :D

    SvaraRadera