I'm leaving on a jetplane...

Godmorgon Godmorgon!

Idag är en mycket bra dag eftersom vi åker till Thailand, wiiiiiiho! Ska bli superhärligt med tanke på att sommaren känns rätt långt bort här i Sverige. Det är ju aldrig fel med lite sol och bad. I år blir det jag, min pojkvän , mamma & pappa som åker. Jag vill bara knäppa med fingrarna och vara framme, längtar till maten, solen, djuren & massagen ja allt där nere. Har någon av er varit i Thailand?

Bild från förra året i Thailand när jag duschade en bebis elefant : )

5 kommentarer:

  1. Ha så kul i Thailand! Jättesöt bild också, vilken gullig elefant :)

    sv: tack! <3

    SvaraRadera
  2. Ja, precis! basplagg får man aldrig för mycket av!

    Åh, ha en jättefin resa! Njut ordentligt!

    SvaraRadera
  3. Sv: Ja jag kan verkligen inte förstå vad jag har gjort med den....

    SvaraRadera
  4. Åh nu är det nästan fem år sedan jag senast besökte thailand! Måste ju dit igen. Ha det gött där och njut!

    SvaraRadera